onsdag.

idag har jag gått på stan mellan 12 och 19, gissa om jag är trött. usch mina fötter värker :( men men snart får man sova och det ska bli mer än skönt :) från stan fick jag med mig ett par svarta byxor, en lång tröja och en tunika från gina tricot och sen köpte vi lite olika presenter :)
jag tänkte sammanfatta min vecka lite kort, i måndags gymmade jag efter skolan sen efter middagen gick jag ut och mötte sofia, vi tog en lång promenad med livet som insats, usch vi skulle ha tagit på oss skridskor istället, så halt var det.
igår efter skolan åkte jag och älsklingen och hälsade på Emelie, David och lilla Ludvig på BB :) sen var det bara att rusa till jobbet för min del :P väl på jobbet så var det väldigt lungt, det var skönt med tanke på att jag inte jobbat sen jullovet.
idag hade vi en kort skoldag mellan 8.45- 11.10 :) väldigt skönt , efter skolan drog jag och tove till stan :) vi gick runt och klooade sen tog vi en fika :) sen vid två mötte jag älsklingen och tove åkte hem. vi fortsatte gå på stan i timmtals :)

ciao!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskar när du skriver om mig gumman ;)<3 Älskar dig<3

2009-02-02 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0