onsdag

imorse vaknade jag innan 7 av mig själv, väldigt förvånande, jag trodde att det skulle vara svårt att komma upp idag med tanke på att jag inte kommit upp före 10 på flera dagar :P , jag lovade sofia igår att följa med henne till sös idag, hon sa att vi skulle vara där kvart i nio, men sen imorse kom hon på arr vi skulle vara där kvart i tio :P sen var båda klara så vi tog en tunnelbana tidigare, när vi var klara gick vi en skön promenad till ringen och kollade lite men båda var trötta så vi bestämde oss för att gå och äta på donken :) där satt vi ganska länge bara för att fördriva tiden haha :) sen var det dags för sofia att gå till skolan så jag åkte hem, och nu sitter jag här :) jag har faktiskt ganska tråkigt, men snart kommer min älskling hit, han är på väg nu tror jag :) <3
skriver kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0