onsdagen den 18 mars.

idag var vi bara en timme i skolan , hade en liten tanke om att matteläraren skulle vara sjuk eftersom att han var det i måndags, men vågade inte hoppas för mykcet, sen när vi fick reda på att han var det blev alla jätte glada :) så det var bara att åka hem igen , va hemma ca tjugo över tio, det var skönt, när jag kom hem tog jag det bara lugnt, tittade lite på teve, sen gick jag och la mig och vilade ett tag, det slutade med att jag sov i två timmar, var antagligen välbehövligt :)
imorgon har vi studiedag :) det ska bli skönt med en ledig dag :) fast det iofs kändes som att man va ledig idag :P

ikväll blir det en superskön megalång promenad med Maggan själv ;) haha <3

jag bjuder på en bild från The studio som jag var på för en vecka sen !



...eller vad sjutton jag kan lika gärna lägga upp två ;)



det var första gången jag kände att jag blev riktigt nöjd med bilderna, hela grejen var superkul, först blev man sminkad och sen fick vi gå in i ett rum med en fotograf och ta massa bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0