plöttsligt blev allt skit.

jadu, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :/ jag känner mig tom och ordlös, har egentligen inte speciellt mycket att säga eller skriva men känner verkligen ett behov av att skriva av mig lite.. för det första mår jag inte helt bra, har hosta och är förkyld.. sen är det massa andra saker som verkligen inte är bra, vet inte vad jag ska säga/ göra / tro längre allt känns bara hopplöst skit. jag känner mig på något sätt bortglömd eller nått kan verkligen inte beskriva eller förklara den känslan.. vädret gör ju inte saker ett smack bättre ena stunnden är det vårfint och nästa är det jävla snöstorm.... blir så lack.

nu ska jag bada sen sova typ...

Kommentarer
Postat av: Snutten

så kan deva!

2009-03-26 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0