söndag.

jag tycker inte om söndagar, man har alltid sån ångest för att det är sista dagen på helgen och man orkar egentligen inte göra någonting alls och sen kan man inte somna på kvällarna för att man tänker på allt man har att göra i veckan :/ uscha!
helgen för övrigt har varit bra, i fredags var jag , sofia och micke hemma hos shorty. i lördags var jag i stan, utan att köpa någonting alls, sen åkte jag hem till älsklingen, vi åt god mat och kollade på en film som heter BenX, tyckte den var hemsk men sevärd. efter det åt vi avokado och sen gick vi och la oss, inte allt för sent :) imorse tog vi det lugnt och åt en god frulle, sen fixade vi oss lite, sen åkte vi ner till stallet, becca red en vända sen åkte vi hem och åt korv med bröd :)
de bestämde sig för att åka på fika hos Per och Michaela då åkte jag med och klev av i medis och tog tuben hem .

nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara ta det lugnt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0