the studio

igår sov älskligen hos mig :) vi hade jätte mysigt, först åkte vi till farsta efter skolan , jag skulle prata med min chef.. som inte ens var där.... i farsta stötte vi på pappa så vi fick skjuts hem. till middag åt vi köttfärslimpa med klyftpotatis :) sen gick vi ner till centrum och köpte glass :) vid åtta kollade vi på mästarnas mästare och åt glass med chokladsås :) sen gick vi och la oss ganska tidigt och låg och pratade ett tag .

idag i skolan hade vi bara två lektioner ( som varje onsdag) vi fick tillbaka vårat hår&kemi prov, jag var en poäng från vg :)
efter skolan gick jag och solade, sen åkte jag hem och fixade lite. snart ska jag åka till mammas jobb, hon slutar halv fem, då ska vi åka med mammas jobbarkompis till The Studio :) där dom ska fixa oss och ta massa bilder :) så idag ska vi vara "modeller för en dag", det ska bli kul! :) mer info finns på deras hemsida http://thestudiogroup.se/ 

ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0