18 - maj

min dag har känts ganska kort :) det började med svenska, sen engelska och efter det var det lunch, idag serverades kycklinggryta med ris :) efter lunchen var det frisör där vi skulle göra toning, men jag var den enda i klassen som hann göra det i fredags så jag var redan klar, så jag välde att göra lite folieslingor på dockan :) gjorde dom som effekt och det blev coolt :) efter frisören var det dags för matte men läraren hade gått hem för att rätta prov så vi fick gå hem och plugga på vårat statistikarbete som vi håller på med :)

tänker på er, Andreas och Pernilla idag! allt kommer att gå bra med eran prinsessa! :)<3

tänker även på min kusin Sara som har BF på onsdag, hoppas att den lilla "Håkan" (som den blivande storebror Casper 2år säger) tittar ut snart :) hoppas det blir en söt liten tjej :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0