19 Maj 2009

idag har det varit en riktigt bra dag :) För det första firar jag och älsklingen ett och ett halvt år tillsammans idag :)<3
sen på eftermiddagen fick jag reda på att Sara har fått en liten flicka!!! precis som jag trodde :) längtar riktigt mycket tills jag får träffa henne!
appropå det så skojade jag med mamma igår om att vi skulle åka upp till Avesta i helgen och hälsa på Sara, Micke och Casper men så tänkte jag att det är ju inte så kul att åka dit om inte bebisen har kommit (även om det alltid är super roligt att träffa dom så skulle vi ju i huvudsak åka för att träffa bebben isåfall) och eftersom att det inte hade kommit någon bebis var det ingen ide, men så kom hon idag :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0