Snart jobb.

Hej hej !
Jag fick reda på att vi inte skulle ha den första lektionen imorse, som är tre timmar lång, så funderade jag starkt på om jag verkligen skulle åka in till nästa lektion son bara är ca en timme.. jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom att jag inte sovit något inatt och för att jag har ont i ryggen. Så idag har jag bara sovit.


Jag ska jobba ikväll 16-19, ganska kort pass men det är ju ändå pengar, bättre än inget ;) Sen ikväll ska jag lägga mig tidigt, är fortfarande trött.


Imorgon efter skolan måste jag stanna i stan på väg hem, måste köpa present till mamma som fyller på torsdag (sent ute jag vet, men jag har inte haft tid) och så ska jag köpa present till älskling som fyller år på måndag :) usch det är alltid så svårt att köpa presenter, speciellt när folk inte vet vad de önskar sig.


Ha en bra eftermiddag/kväll! :)

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: tackdu :) gud, du måste se bilderna på Max som ag tagit!

2009-11-03 @ 17:54:57
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: absolut, mejl? <3

2009-11-04 @ 14:55:49
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0