Det är mycket nu.

Ja, som sagt så är det en del att göra nu. Även om det är HÖSTLOV... Jag har jobbat hela helgen, det var roligt men ganska stressigt :P sen igår var jag på CityAkuten och kollade min astma, ska tillbaka dit den 18:e igen. Och idag fick jag ta en sväng ner till vårdcentralen för att en sköterska skulle titta på mitt brännsår som blev till på jobbet i lördags.
Det är svullet och gör ont men hon sa att det inte var infekterat. Jag ska hålla koll på det så att det inte blir någon infektion.
Senare idag ska jag åka till älskling. vet inte vad vi ska göra eller om vi ens ska göra något speciellt. ska väl mest umgås med VÅRA hundar ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0