Myskväll.

Idag hade vi först skolfoto, sen idrott som jag ej var med på , efter det lunch det serverades fiskpanetter med potatis och sås :) sen kom det en tjej från Revlon till våran skola :) hon berättade om färgskalor, färgstjärnan och lite till, oj det är så mycket man ska kunna men det är sååå roligt :)
vi slutade vid två då åkte jag till mammas jobb och där blev jag kvar till kvart över fem, kall som en jävla isbit.... Vi gick och handlade mat sen gick vi hem och åt nachotallrik :)
nu sitter jag här i soffan och känner mig som en jäst falukorv på grund av att jag åt för mycket och så har jag tre tröjor på mig för att jag fryser nått så otroligt.. :/
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0