söndag.

Halloj!
Jag åkte ut till älskling igår morse :) sen åkte vi med familjen till västerhaninge och köpte en kaninunge, hon är jättesöt :) Igår kväll kom Emelie, David och Ludvig ut på middag , vi åt köttfärsbiffar med ris och svampsås , det var jätte gott :) Sen tig vi det bara lugnt :) Idag mötte jag mamma i stan vid halv tolv, vi skulle kolla på en jacka till mig men den var fan slut i hela stan!! Det var inte så kul. När vi kom hem städade jag ur mina kläder, oj vad mycket jag rensade ut ;)


Sen åt vi tunnbrödsrulle till middag :) Nu har jag badat och fixat iordning mig :) nu sitter jag och kollar på "Ensam mamma söker" Imorgon är det praktik igen , det ska bli roligt :) Sen ska jag gå på spinning med Sofia! :)


Ha en bra kväll !
Min sötnos i somras :)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hoppas ni kommer på kinesträff i Rålis lördag 18/9 kl.14!!!!

Catharina

2010-09-17 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0