Träning!!

igår var vi hemma hos Emelie och David, vi sov över där :) idag var det skola som gällde, vi hade bara två lektioner så det var slappt :) efter skolan åkte jag hem och bokade in mig på ett corepass kl 16.30 ååh va skönt det var, shit jag är lite rädd för att jag kommer ha träningsverk i magen imorgon :P men det är ju iofs bara bra ;)

Mamma har föräldrarmöte och pappa är på väg hem!! :) Imorgon är det skola igen, vi börjar dagen med ett prov i samhällskunskap , om svartjobb.


Imorgon kväll vet jag inte vad jag ska hitta på, antingen blir det en tur ut till älskling och vovvarna eller så blir det en hemmakväll :) vi får se :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0