söndag.

Nu har mitt pencilin börjat verka, så jag känner mig bättre nu :) helgen har varit lite sisådär... torsdag och fredag vara jag hemma, åkte ut till värmdö i fredags för att fixa hundarna och oss själva inför utställning och kinesträff.
Lördag: Dags för utställning äntligen... efter en tjaffsig resa, felkörning var vi försenade och jag hade världens magkatarr... usch.. vi hade missat vaccinationskontrollen. Vi hittade i alla fall fram till Fia (uppfödaren) hon hjälpte mig att göra iording Max som var helt nerspydd av Rut. Sen var det dags att gå in i ringen , tja det gick väl sådär, syster Lova kom etta , BIM och vi kom tvåa :)
Söndag: Dags för kinesträff i rålambshovsparken!! :) ååh så roligt, vi fick skjuts till söder mälarstrand
, därifrån gick vi till fridhemsplan med hundarna, det var skönt :) tog en hamburgare sen gick vi ner till rastgården och träffade massa söta kineser!!! :) det var kul, tråkigt bara att vi var tvugna att gå efter ungefär en tinne men det var för att jag skulle på jobb intervju , det gick bra tror jag :) kändes bra i alla fall ;)
Ha en bra kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Tack så jättemycket för din röst hos Familjebloggarna. Jag är superhedrad över min 7e plats.

Många kramar Katja

2009-09-17 @ 20:02:51
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0