torsdag morgon :)

God morgon! :)
fyy va trött jag är, har varit det hela veckan , ändå har jag gått och lagt mig vid nio. Känner med helt slapp och sååå trött i kroppen :/ jag bestämde mig på grund av det att jag är hemma idag, det är bäst att vila ut.
Igårkväll började jag läsa en bok som heter "14 år till salu" ojoj vilken bra bok, jag brukar inte läsa böcker och har ganska svårt för att komma in i böcker men den här var verkligen speciell, det är en sann svensk historia om en tjej som blivit våldtagen och sedan sålt sex. Jag läste 30 sidor igår och blev helt fast, ska fortsätta läsa mycket idag :)
så den boken kan jag verkligen rekomendera :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0